BESTELLINGEN

DE SCHOENEN ZIJN ONLINE NIET MEET BESCHIKBAAR. ZIJN ZE NOG      ERGENS ANDERS VERKRIJGBAAR?
Op onze website staat een lijst met verkooppunten.
MOET IK VERZENDKOSTEN BETALEN VOOR MIJN BESTELLING?
Nee, bij verzending binnen Nederland of naar België hoef je geen verzendkosten te betalen. Voor verzendingen binnen de EU rekenen wij € 10, buiten de EU € 20. Om een uitstekende service te leveren biedt Koel4Kids gratis retourneren aan, voor retourzendingen binnen Nederland. De frankeerkosten voor retouren van afgeprijsde artikelen / acties zijn voor rekening van de klant. Hiervoor wordt € 4,95 in rekening gebracht voor het retourneren van het artikel. Retourkosten vanuit het buitenland zijn voor rekening van de klant.
HOE WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?
De bestelling wordt verzonden vanuit ons warehouse en aangeboden door DHL.
HOE SNEL KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?
Wanneer je een bestelling plaatst op een werkdag vóór 18.00 uur, zal deze dezelfde dag nog bij DHL aangeboden worden. Je ontvangt per e-mail van ons een track and trace code om het pakketje te kunnen volgen. Mochten wij niet in staat zijn de bestelling binnen 3 werkdagen te versturen, dan zullen wij je daarvan op de hoogte stellen.
KAN EEN ARTIKEL NA MIJN BESTELLING TOCH UITVERKOCHT ZIJN?
Wij hanteren een secuur voorraadbeheersysteem, maar ondanks alles kan het toch soms zo zijn dat de schoenen niet meer voorradig zijn omdat in drukke tijden bestellingen elkaar kunnen kruisen. Indien dit het geval is, ontvangt u z.s.m. bericht van ons.

BETALINGEN

OP WELKE MANIER KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?
Betalen kan voor Nederlandse en Duitse klanten middels iDeal, Credit Card of Klarna (achteraf betalen). Voor Belgische klanten middels Bancontact of Belfius.

Betalen met iDeal

iDEAL is een gemakkelijk en snel betaalmiddel voor internet bankieren met ABN AMRO, ASN, Fortis, Friesland Bank, ING Bank, Rabobank, Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en SNS Bank.

Achteraf betalen

Probeer het eerst en betaal later. Met Klarna betaal je niets voordat je het product hebt ontvangen en je hebt besloten of je het wilt behouden.
WAT IS IDEAL?
Met iDEAL kun je veilig je online aankopen betalen, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank (Nederland). Zodra je gaat betalen wordt je doorgelinkt naar het inlogscherm van je eigen bank, waar de betaling afgehandeld kan worden.

ALGEMENE VRAGEN

HOE WORDEN DE SCHOENEN GEPRODUCEERD?
Onze schoenen worden met de hand gemaakt in Zuid-Europa.
HOE KAN IK HET BESTE OP DE HOOGTE WORDEN GEHOUDEN VAN ACTIES      EN NIEUWE COLLECTIES?
Je kan je inschrijven voor onze nieuwsbrief op de homepage van onze website en in de footer. Je wordt dan op de hoogte gehouden van onze KOELe acties en de start van verkoop van de nieuwe collectie.
HOE WORDT DE SCHACHT VAN EEN LAARS OPGEMETEN?
De schacht wordt altijd op het breedste punt gemeten.
ZIJN DE KINDERLAARZEN OOK GESCHIKT VOOR DAMES?
Wij adviseren dames geen kinderschoenen te bestellen. Onze kinderschoenen zijn smaller dan damesschoenen en zijn gemaakt op een andere leest.
VALLEN JULLIE SCHOENEN JUIST SMAL OF JUIST BREED?
Onze schoenen en laarzen vallen normaal tot smal.
DE NORMALE VOETMAAT DIE IK HEB IS KLEINER/GROTER DAN DE MAAT      DIE JULLIE ADVISEREN?
Wij adviseren om wel zo dicht mogelijk bij de eigen huidige maat te blijven, en zeker niet kleiner te bestellen.
HEBBEN JULLIE EEN THUISWINKEL WAARBORG CERTIFICAAT?
Ja, wij zijn in het bezit van een Thuiswinkel Waarborg Certificaat. Het Thuiswinkel Waarborg Certificaat is het kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via internet. Het keurmerk wordt door de Consumentenbond ondersteund.

RUILEN EN RETOUR ZENDEN

HOE RETOURNEER IK EEN ARTIKEL?
Meld je retour aan binnen 14 dagen na ontvangst. Daarna heb je 14 dagen de tijd op een retour terug te sturen. Volg de volgende instructies:
  1. Meld je retour HIER aan door in te loggen met het e-mailadres en bestelnummer
  2. Kies de order en klik aan het einde van de regel op details. Vink het artikel aan dat je wilt retourneren + reden van retour.
  3. Plaats de schoenen ongedragen in de schoenendoos terug, voeg de delivery note toe en maak de verzendzak goed dicht.
  4. Plak het retourlabel van DHL over het oude verzendlabel.
  5. Lever het pakket in via een DHL service punt. Bekijk HIER waar een service punt in de buurt is. Binnen 1 week na ontvangst van de retour wordt deze verwerkt. Het retourneren is kosteloos voor nieuwe collectie. Voor afgeprijsde collectie worden € 4,95 in rekening gebracht. Dit wordt verrekend met het terug te storten bedrag. Retouren uit het buitenland kunnen gestuurd worden naar:

    Koel4kids
    Ekkersrijt 1113
    5692AD Son en Breugel

    Mochten de schoenen niet aan de verwachtingen voldoen, dan kunnen deze zonder opgaaf van reden worden teruggestuurd.

    Terugbetaling van het aankoopbedrag gebeurt binnen 3 dagen na ontvangst retour, echter uiterlijk binnen 14 dagen. We betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je ons hebt betaald.

    Belangrijk: voor meer informatie verwijzen wij naar artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden.
ALS IK MIJN SCHOENEN RETOUR STUUR, HOE LANG DUURT HET DAN      VOORDAT IK HET AANKOOPBEDRAG TERUGGESTORT KRIJG?
We betalen het volledige aankoopbedrag (de verzendkosten zijn voor ons dus je ontvangt alleen het aankoopbedrag retour) zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen terug, vanaf het moment van aankondiging van retour. Wij doen echter ons best het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van de retourzending aan je terug te storten. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald.
BINNEN HOEVEEL DAGEN MOET IK MIJN BESTELLING RUILEN/RETOUR      STUREN?
Een retourzending kun je binnen 14 kalenderdagen na ontvangst aanmelden en kenbaar maken via https://koel4kids.nl/nl/module/returnmanager/manager. Na aanmelding van een retourzending, heb je 14 dagen de tijd om de retour te retourneren. Via het meegeleverde retoursticker, kun je de artikelen kosteloos retourneren via DHL. Dit is kosteloos voor retouren binnen Nederland en niet afgeprijsde artikelen. Plak deze op de verpakking en breng het pakket daarna naar het dichtstbijzijnde service punt van DHL. De frankeerkosten voor retouren vanuit het buitenland of van afgeprijsde artikelen / acties zijn voor rekening van de klant. Bij uitverkoop artikelen wordt er € 4,95 in rekening gebracht voor het retourneren van het artikel en verrekend met het terug te storten bedrag. Voor retouren vanuit andere landen kun je het pakket op eigen kosten retoursturen naar Koel4Kids, Ekkersrijt 1113, 5692AD Son en Breugel. Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht." Wanneer wij constateren dat de schoenen gedragen zijn, hebben wij het recht een schadevergoeding in rekening te brengen.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING RUILEN?
Wanneer een artikel toch niet de juiste maat blijkt te zijn, ontvangen we graag de initiele order als retour. De nieuwe maat / model mag je dan als nieuwe order online plaatsen in de webshop. Een artikel retourneren kan kosteloos mits het om nieuwe collectie gaat. Je kunt een retour inleveren via het meegeleverde DHL retourlabel.
WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN KLACHT HEB OVER MIJN GEKOCHTE      SCHOENEN?
Wij verzoeken je een e-mail (met eventueel een foto ter toelichting) te sturen naar info@koel4kids.nl . Wij garanderen dat je binnen 2 werkdagen een inhoudelijk reactie krijgt op je klacht (product of onze dienstverlening). Meer informatie over klachten/geschillen, zie: www.sgc.nl Let op: de schoenen zijn handgemaakt en gemaakt van natuurlijke materialen. De schoenen kunnen daardoor enigszins verschillen van elkaar of van een afbeelding op de website. Wij geven geen garantie op kale neuzen en ritsen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN EEN RUILING/RETOURZENDING?
De artikelen kun je retourneren via DHL. Dit is kosteloos voor retouren binnen Nederland en niet afgeprijsde artikelen. De frankeerkosten voor retouren vanuit het buitenland of van afgeprijsde artikelen / acties zijn voor rekening van de klant. Bij uitverkoop artikelen wordt er € 4,95 in rekening gebracht voor het retourneren van het artikel en verrekend met het terug te storten bedrag. Voor retouren vanuit andere landen kun je het pakket op eigen kosten retoursturen naar Koel4Kids, Ekkersrijt 1113, 5692AD Son en Breugel.
Product added to wishlist
Product added to compare.

Door gebruik te maken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies. Deze gebruiken wij om je een betere ervaring te kunnen bieden.